Anmälan till SSF årsmöte 2017

Viktig uppdatering:

De som bokat sängplats inomhus behöver ta med sig sängkläder!!

Saxat ur Grottan nr 1 2017:

Årsmötet 2017 kommer att gå av stapeln i ett av Sveriges grott-tätaste områden i hjärtat av Hälsingland.

Platsen

Sommarhemmet Dellenbaden ligger på Norrbonäset mellan det två Dellensjöarna Norra Dellen och Södra Dellen, inte långt från Bjuråker och Delsbo strax väster om Hudiksvall.

Koordinater till Dellenbaden i WSG84 N 61° 51.3517, E 16° 36.8338 (i decimalformat: 61.8559, 16.6139).

Dellenbaden (http://www.dellenbaden.se/) är en enkel camping med möjligheter till boende inomhus med enkel standard (totalt 48 bäddar), samt gott om plats för den som vill tälta eller ställa upp husvagn el – ler husbil (el finns). Kök finns i huvudbyggnaden, liksom en matsal/ samlingssal för måltider och årsmötesförhandlingar. Samlingssalen kommer att förses med ljudanläggning så alla bör kunna höra föreläsningar och årsmötesförhandlingen. Stora lekytor för barn och vuxna finns också, med möjlighet att spänna upp en linbana av samma utförande som den vid Gustavs på Gotland (2016).

Preliminärt program

Torsdag 25 maj
Ankomst Utflykter i närheten för den som kommer tidigt (t.ex. Dellensjöarna, Delsbo, Bjuråker) Kvällsaktiviteter

Fredag 26 maj